Ціна : 0 грн.
Зробити замовленняКомпанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Порядок перевірки посилок (надсилань)
- З моменту, коли клієнт інтернет-магазину 100kg.in.ua (далі Клієнт) погоджується на відправку товару транспортною компанією "Нова пошта", він автоматично стає учасником тристороннього публічного договору про надання послуг з організації транспортування відправлень (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf). Договір набуває юридичної сили в момент передачі відправлення співробітнику компанії "Нова пошта" для подальшого транспортування до Клієнта. У цьому договорі чітко викладено, яку відповідальність за комплектацію та цілісність посилок, і в яких випадках несе інтернет-магазин 100kg.com.ua та 100kg.in.ua (надалі 100 KG) та компанія "Нова пошта".
- Кожен Клієнт зобов'язаний при отриманні посилки у відділенні компанії "Нова пошта" у присутності працівника цієї компанії:
- Перевірити цілісність упаковки.
- Перевірити цілісність скотчу.
- Переконатися, що упаковка не зазнала фізичного впливу і не має зовнішніх пошкоджень.
- У разі виявлення будь-яких пошкоджень упаковки або скотчу вказати на це працівникові компанії.
- Після уважного візуального огляду посилки розпакувати її з метою перевірки комплектації або виявлення недостачі.
- У разі виявлення недостачі (не вистачає будь-якої позиції або частина товару відібрана, наприклад, бракує капсул у банку чи порошку) або у разі, якщо упаковка товару, що знаходиться всередині посилки пошкоджена (порушена цілісність захисної плівки), необхідно вказати на це працівникові компанії "Нова пошта".
- У разі підтвердження пунктів d або f Клієнт повинен спільно з працівником компанії "Нова пошта" скласти Акт прийому-передачі, в якому необхідно зафіксувати пошкодження упаковки або товару, факти нестачі товару тощо. Після цього необхідно зв'язатися з нашим менеджером.
- Згідно з пунктом 7.2.9 Публічного договору, Акт приймання-передачі, складений після передачі відправлення (посилки) Клієнту вважається недійсним. Також відповідальність компанії "Нова пошта" за відправлення припиняється з моменту видачі відправлення Клієнту та підписання ним експрес-накладної. У зв'язку з цим, претензії щодо недокомплектації або нестачі товару в посилці не приймаються, якщо Клієнт виявляє це за межами відділення компанії "Нова пошта". Будь ласка, перевіряйте посилки при отриманні та підписуйте експрес-накладну після того, як переконаєтеся в цілісності та повній комплектації відправлення. В іншому випадку відповідальність зі 100 KG та компанії "Нова пошта" за посилку знімається.